En bra dag.

Jag somnade åtta imorse, vaknade vid ett (fem timmars sömn och jag är ändå inte död, älska träna<3)
Jag gick upp, va seg, började städa, hitta pengar :D 70 spänn, tack så mkt ^^
Sen åkte jag in till stan, gick på OnOff medan jag väntade på Tini, och KÖPTE NY TELEFON. eller ja, det är ju på kredit :P
Men jag är sååå jääävla glad :D:D:D<3

En SonyEricsson w595. Helt fin<3

Sen blev det en extärn hårddisk eftersom min dator är överfull och klagar på det. Så nu blir den glad.. sitter i detta nu och flyttar över. Yaay<3

Va i huddinge och firade Tinis mammas födelsedag. Det va väldans trevligt och jag har ätit mig tjock på kakor. Jag måste komma iväg och träna imorn, men problemet är att jag inte hittar gymkortet :S ska städa lite nu, Men det löser sig nog.
Annars får jag vänta till måndag (neej, vill träna mycke! :P)

godnatt, nu ska jag städa lite, sen leka lite med luren<3

älska älska älska<3
så jävla fin! =')

Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon som har skitit i det blå

2009-01-21 @ 09:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0