Energin är tillbaka!

Som fallen från himlen har jag åter fått energin, jag är så glad, och jag är ensam i mitt rum här vid min dator!

Lyckan som länge känts som ett avlägset begrepp vilar som ett varmt täcke över mig och jag vet inte hur jag ska förklara denna överväldigande känsla!!

Stycket jag skulle skriva som jag avslutade nyss och precis har mejlat iväg, det bara är så att jag fått tillbaka min inspiritation och min motivation. Kanske är det det som har saknats mig? Jag vet inte. Men jag är lycklig som ett barn på julafton och jag vet inte vad jag ska ta vägen med denna lycka!

Tack gud för glädje!

nu är det 19 timmar kvar tills jag blir 20.. woooow ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0