Ja du.

Jag är rätt dålig på att blogga vissa dagar.
Men Fredag va trevlig, Jag och Charlie gick ut i lilla vallentuna, trots min protest eftersom jag inte har några pengar.
Hans kompis envisas med och bjuda, jag OGILLAR starkt. Jag hatar att bli bjuden. Känner mig bara så skyldig folk att bjuda tillbaka. Men i min process att räta upp min ekonomi så går det inte att göra det.
Men det va en rolig kväll och med en liten omväg för min del hamnade jag och Charlie på en efterfest i Lindholmen. när alla sov så tittade vi på varandra, kollade sl, såg att första tåget skulle gå om 6 minuter och eftersom vännen bor ordagrant på stationen i nå litet stationshus så va det ju nära och bra.
Så vi lotsade oss hem till Charlie, Jag la mig i hans brors säng, men eftersom det är en loftsäng och den är skranglig som få, så att jag fick panik såfort jag rörde mig minsta millimeter, så vägrade jag sova där. Charlie fick dra ner madrassen på golvet så att jag kan sova stabilt. Så jag är nöjd.
Charlie sover i sin egna skrangliga säng. Jag åmar mig och inbillar mig att den ska falla sönder och hela sängen och han kommer ramla över mig. fett läskigt. Ska setill att somna innan han rör på sig i sömnen ^^

Asså, palla, hans väckarklocka har ringt två gånger. Sånt stänger man av! men nu har jag gjort det, så jag kommer sova gott nu.

Godnatt alla människor, nu ska jag sova så att jag orkar jobba, och sen åka till Linn å ha världens myskväll :D
adios ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0