jasså..

jag fick ännu mer tankar från förra inlägget.
Insåg att jag sover bredvid min laptop varje natt, stor säng ensam.. hm. Dags att fylla ut den med kärlek.. kanske.
Vilket fall som helst vägrar jag sluta ensam med sju katter ^^
men äh. Livet är som det är. och som man säger, guds vägar äro outgrundliga. Så det löser sig.
Kanske sover jag med laptopen bredvid mig för att ha nära till alla människor jag älskar?
Jag vet inte.

Sitter påväg till jobbet, blev inget simmandes innan, men det gör inget, jag ska ändå gå på Bodypump och Bodybalance efter jobbet. Så det är näääjs ^^

Jag är bara glad och lycklig, kan någon förklara varför? så att jag kan använda mer av den energin ^^

tudelu...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0