men bra jobbat.

Jag kan inte sova, har fått en sjunk nu, och jag bara städar, kanske för att jag tror att om jag rensar bland alla mina "saker" så kanske jag också får huvudet rensat? jag vet inte.
Men har skapat en bra spellista på min mobil, dock så har den lyckats dra mina depplåtar. Fan.
Men jag MÅSTE hitta gymkortet så att jag kan träna! innan jobbet imorn/idag. Kan inte vänta till på fredag, och imorn ska jag va hos minna hela dan..

Patrik Isaksson får mig att tänka på Tommy. Hur illa han behandlade mig, och hur mycket jag älskade honom. Jag har många Isakssonslåtar som är så typiskt det som va under min period med honom.
Ingen människa har skadat mig så djupt. Ändå kan jag inte hata honom. Det händer att jag fortfarande tänker på det som va, och hur det hade kunnat bli om vissa saker inte skett osv. Men samtidigt så vill jag inte för allt guld i världen ha honom tillbaka. Den dagen jag klarade av att säga, Jag älskar inte honom längre och mena det va en stor dag i mitt liv.
Han ville att jag skulle "komma över" på julaftonsnatten. Jag dissade. Jag var för det första hemma hos Tini med lite folk och hade mys, plus att jag tänker aldrig mer "komma över" till honom. Hans tåg har gått och jag är ingen jävla trasdocka man kan göra vafan man vill med. Jag finns alltid som vän, för allt och alla ställer jag upp i vått och torrt. Det är säkert, men jag tänker inte utnyttjas för att han inte fått ligga på länge.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga och vad jag ska nå upp till dom kraven som hänger över mitt huvud, det finns en människa som blir så arg och besviken när jag failar, och jag klarar inte av det.
Den människan är jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0