repad självinsikt.

Jag har alltid sett mig själv med god självinsikt och stark moral.

Men nu..

Ni vet grejen, om man får för sig att banta och ska vara noga och hela faderullan, så äter man en chokladkaka, inte mår man dåligt över chokladkakan i sig, för den va ju god och man njöt. Men man har ju dåligt samvete för att man liksom bröt ju någonting för sig själv. Och det är aldrig kul.

Så skulle jag vilja sammanfatta incidenten som skedde på festen som va i min ära. Det va inget som jag ångar så, men jag borde vetat bättre. Under andra omständigheter hade jag inte ens funderat över det hela, men nu va det som det va och jag går runt och känner mig hemsk.

Men överlag va det en jävligt lyckad kväll.

Först så hade jag släktfirande hemma, eftersom kusinfamiljen jobbade så kom dom senare och då hade far och hans släkt hunnit åka. och imellan att dom åkt och vi väntade på kusinerna, så sprang jag å nåra vänner ner och köpte pizza. Mamma va så hungrig att hon höll på att avlida.

Sen tog jag, Martin, Anton och Bubbe bussen till spånga, sen mötte vi Christoffer och hans två vänner Jesper och Anna i Jakobsberg. Åkte till Evfe där hon och Dollar va. Sen kom det fler, det blev party.

Jag hade lite ont i magen, men det löste Christoffer genom att ge mig en shot absint. det va där det började.. ajajaj.
Vi tände eld på dessa och Anna fotade ^^
Sen blev det grogg på grogg på grogg. Och när jag va stupfull, och dom flesta andra likaså, kommer Christoffer på att vi skulle ta en till shot absint. Där någonstans slog min hjärna av xP Jag drag en grogg till, ägde Anna och Jesper i kortspel.  vi möte Minna, av nån anledning var det Christoffer jag tog med mig trots att han va fullast HAHA! så det va två rullande drägg som mötte Minna xD
Sen blev jag ihälld en shot till eftersom Minna skulle ha ^^

Därefter åkte min jobbadräkt på.. Och Christoffer hamnade i mina badshorts xD.
Sen fick fyllehunden för sig att hon skulle sno sin kollegas kläder och gå runt i dom. Christoffer går till mottattack och gör samma sak. HAHAHAHA Jag hade en svart snygg klänning på mig och strumpbyxor. Det såg fantastiskt vackert ut på min kära kollega xD

Sen bytte vi tillbaka kläder.

Senare så va det dags för honom, Anna och Jeseper att styra sina kosor hemmåt.

Jag lyckades hitta ännu en grogg, spelade finns i sjön. Hade djupt samtal med Minna och sen va det sovdags. Vaknade mitt i natten av att söta lilla Sebbe hade lagt sig bredvid mig. Men jag va ingen rolig människa inatt.. va lite utrymmeskrävande så jag gnällde och gruffade en jävla massa på Sebbe (A) :P

När jag senare vaknade, så önskade jag att jag inte hade gjort det. Den huvudvärken.. ajajaj. jag blir inte bakfull.. men nån gång måste vara den första, så jag tackar och bockar för bakispillrerna. ^^  
På vägen hem köpte jag en kebab. Den va så himelskt god!<3

Sen kom jag hem, och SOV, SOV, SOV och gissa mer? SOV!

Nu är jag dock vaken och pigg. Mindre bra, eftersom jag börjar jobba igen imorn.

Min tanke över vad jag ska hinna med imorn:
*Arbetsförmedlingen
*Svenska bostäders kontor
*Städa
*Jobba

och sen blire stress hem eftersom det är GULDBAGGEGALAN imorn!!!!
Åhh.. jag ba wooow.. guldbaggegalan<3
Längtar längtar längtar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0