Såhär va,

Jag har insett att jag är en trasig människa,
först och främst ekonomiskt där jag slarvar och skiter i allt, SKÄRPNING.
Jag dricker för mycket, och det är något som ska åtgärdas per omgående, jag ska nästan sluta dricka. jag har lovat mig själv, inte en droppe före nästa fredag. Sen efter det typ inget på ett par månader. Eller bara när vi firar någon som fyller år, och då behöver man inte dricka mkt..

Jag ska skaffa mig ett ordentligare jobb. Jag ska ta körkort, jag ska skaffa Lägenhet etc etc.

Sen i vår ska jag plugga upp lite ämnen på komvux, (distanskurs) och sen ska jag söka lärarhögskolan (parallellt med att jag fortfarande satsar på teater)

Så är mina planer, och när jag inte jobbar, ska jag skriva, dvs jobba iaf..

Jag har väckt mig själv ur en koma och verkligheten ser fan inte bra ut. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0