ta tag i kragen och koppla greppet om mig själv.

Nu vet ni. Nu är jag pepp..
Jag är opepp på att vara missnöjd med min kropp, så hello träna stenhårt..
Imorn blire bodypump och core, plus nåra längder i bassängen..

Jag ska bli en 36a till sommaren that's it. jag är trött på att känna mig ful och äcklig.. så nu jävlar ska jag röra om här, och säga hej till motion! funderar på att börja dansa pardans, om någon vill dansa med mig förstås :P

Jag har dessutom bestämt mig för att leta kärleken, inget mer sex för min del innan nånting sker på kärleksfronten!*hjälp*

äta lite nyttigare kan ju inte skada heller.

Imorn är i allmänhet en nyttig dag.. ska städa och tvätta å allt på förmiddan..

förresten, jag ska skicka ett smakprov på min litterära begåvning som pjäsförfattare.. håll en tumme tack..

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sköning, JAG är en 36a och jag är liiiten ...<3

2009-01-07 @ 21:44:14
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0