ut med det gamla och in med det nya!!!

nyårsfirandet var så otroligt roligt, flummigt och galet, helt fantastiskt helt enkelt!
Jag lagade god mat, mums ^^
Till förrätt blev det bruschetta med vitlök och kräftstjärtar.
Till huvudrätt blev det "Grillad" karré med choritzosauce och smördegsbakad babyspenat. Stående ovationer från middagsgästerna, fabulöst!
Till efterrätt, alkohol, alkohol och alkohol.. mjääs.. ^^

Fulla och glada blev det raketsmällande, även om jag va konstant nervös över att fulla människor skulle smälla raketer, men alla har armar och ben kvar, så det är lungt.

Jag känner verkligen hur all skit som kom med 2008 har runnit av mig och försvunnit långt åt fanders, medan 2009 har nya möjligheter som jag ska ta vara på!

Livet ska älskas, inte sörjas!

Kommentarer
Postat av: Minna

WORD!!! :D

2009-01-01 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0