ajaj se upp Linda..

Jag har blivit lite väl fixerad vi själva grejen att jag märkt att jag tappat lite vikt runt magen. nu kommer jag på mig själv att tänka på hur jag ska effektivisera viktminskningen, vilket inte är bra, för då kommer jag gå upp allt igen när jag inte gör det som jag kommit på. Jag måste lita på den långsamma varianten och hålla mig till den :P

Nu har jag suttit och tryckt i mitt rum hela dagen igen.. kanske borde ta och gå upp (och få mig nånting att äta :P)

Lite nedräkning det var ett tag sen :P

3 dagar till lön :D
7 dagar till nya datumet på tolvshillingsoperan.
34 dagar till nästa lön
47 dagar tills jag flyger till stockholm :D
48 dagar till dom tre musketörerna :D
49 dagar tills jag flyger tillbaka till Tyskland =(


sötnosarna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0