Allting bara är.

Det känns inte riktigt som att jag lever just nu. Jag bara är.
Jag sitter och kollar igenom playahead, lite nostalgi.

Jag har börjat skriva igen. Det är ju bra.  "Den blå boken" som är arbetsnamnet på en bok jag började på, men inte fortsatte med på grund av diverse anledningar är just nu jättehet på tapet för min del.
En vacker dag kommer den att publiceras och då kommer det inte vara någe vidare skojj för den människan som bilr utsatt för total inre blottning (fast inte under sitt riktigta namn såklart) Det kommer svida. Dock har jag svårt att tänka mig att det svider mer än vad jag har stått ut med i alldeles för många år..

Nu ska jag väl ta och röra mig uppåt, har slackat i mitt rum sen elva och börjar bli hungrig xP (klockan är liksom 20 över 4 xD) plus att det typ är kallt här nere :P



puss

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha tack ;P spännande att du skriver en bok :)

2009-07-05 @ 20:13:28
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Haha, jaa jag ser att du har äran att äga samma härligt vackra namn! =)



jag kikar in för att tacka dig för din kommentar på min blogg. jag tyckte det var bra skrivet! vi i sverige är så fruktansvärt dåliga på att uppmuntra varandra, men däremot är vi väldigt duktiga på att klanka ner på våra medmänniskor. Ja jisses, så bra svenskar är på att gnälla egentligen.



än en gång så vill jag tacka för din kommentar, det värmde mig verkligen! tack ska du ha! =D kram

2009-07-05 @ 21:16:24
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0