Det är märkligt vad lite alkohol kan göra...

Sitta själva idag fredag? glöm det. Jag blev medbjuden såhär sista minuten av tjejerna som drog iväg på beachparty, ävem Ramona var med, och det va hon som körde.
Förutom då att hon betalde mitt inträde (6 Euro) och bjöd mig på en grogg (2,5 Euro) så gav hon mig åtta Euro att disponera till dricka. Det är så billigt här i Tyskland med alkohol så åtta Euro är mycket. det blev nästan en riktig helkväll. :D
Det va nån jättefull snubbe som bedyrade sin kärlek till mig, men han blev bortkörd av herrarna i sällskapet och sen slutligen Ramona. yay bodyguards till Svensken ;)  Fast han va trevligt så vet inte om jag tycker det va verliken va så bra att han frösvann men jaja.

Jag har kramats idag yaaaay<3 Linda har fått allmän kärlek liksom<3

Nu måste jag sova för jag har huvudvärk, men jag bjuder på en diskobild på mig och Anja (som togs med min telefon på Anjas initiativ :D)


Vi är snyggast jag vet ;)

Sov så gott alla för det kommer jag att göra!

Puss och kram och pill i Johannas stjärt!

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0