Det är vackert här..


Det är ju inte någon tråkig utsikt direkt, och trådgården är fantastisk :)
Kolla i horrisonten, man ser typ alper å grejer xD


Jag har mycket jag vill skriva men ingen ork. klockan är inte ens elva och jag är slutkörd. Suck, vad hände med vaken 12-03 Linda? Nu sover jag ju före midnatt å går upp ca åtta. Det är ju sjukt. Jag bearbetar sorgen efter tolvshillingsoperan, och brottas nu med valet, ska jag ringa och kräva tillbaka pengarna då jag bor i en helt annan stad och därför inte har möjlighet att åka en andra gång för att se den pjäs jag har betalat för att få se, eller ska jag snällt betala tågbiljett för att kunna se 12shilling den 19e? (min biljett är ju naturligtvis giltig trots att datumet säger i måndags)
Hjälp mig.
Det skulle vara najs att ha 45 Euro till hands (eller mer för jag betalde typ 17 Euro för diverse andra avgifter, men eftersom jag varit där på utsatt dag och tid borde jag ju kunna få andra avgifter tillbaka också.)

Jag ska börja kolla på en serie från och med idag, TorchWood heter den. Med John Borrowman :D:D:D shit vad jag älskar honom. Ska se första avsnittet såfort jag har skrivit klart.

Vilket jag räknar med att göra typ nu.

Eller först, jag sitter å väntar spänt på paketet Mamma skickade igår.. Har läst klart änglar och demoner eftersom jag va så deppig över tolvshilling så sträckläste det som va kvar. Suck jag vill ha mina andra två DanBrownBöcker..  NU :P
sen när dom är slut ska jag beställa nya böcker (men betala dom när jag beställer dom så jag slipper fakturor, duktig kicka!)


Ni som känner mig rätt väl och så, vad tänker ni när ni ser den här bilden? seriöst?
KOLLA!
orka att mina ben ser jättemongo ut :P


Puss puss

aufwiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0