Drömmar av glas, krossade i ett slag.. i bland skärvorna står vi...

Jahapp.. idag har jag fått en pangidé.. yay.
och dagens intressanta händelse är nog att Antonia har tuggat på en skalbagge idag. inte så mysigt.. *ryser äcklad*

hmm.. vädret är ganska ensidigt, regn på förmiddan och sol på eftermiddagen.. har promenerat en sådär 2 timmar idag bara tror jag.


älskar verkligen den här duetten<3

Jag vill bara jättemyckt hem just nu. Har svårt för tanke på att vara här i lilla lilla lilla minhålan Göggingen.. hade det bara varit lite större hade jag inte haft några problem med nånting.. det är det som gör mig galen..

och nu håller visdomstanden på igen.. skit också.
Snälla kan ingen komma och bygga ut Göggingen lite? jag får klaustrofobi på den här miniorten -.-

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0