En husvagn med Svenska flaggor på ^^

Imorn är det fyra veckor tills jag kommer till stockholm, yaay :D

Dagen har gått jättefort, men sen har vi promenerat mer än tre timmar sammanlagt och det gör ju sin del det med ^^
När vi tog vår eftermiddagsrunda så gick jag som vanligt förbi husvagen jag längtansfullt tittat på varje dag, den har sverigeflaggor på, och typiska svenska älgar och idag stod det faktiskt nån och höll på med husvagnen. Och eftersom jag är ensam långt hemifrån i en lite pluttby så orkar jag inte bry mig om att det är läskigt att prata med främmande människor så jag frågade lite försiktigt om han hade varit i Sverige, och ja det hade han.
"Jag pratar lite svenska, ehm.. Lite"
Haha helt rar snubbe. Sen stod vi och pratade om Sverige ett tag, shit vad glad jag blev över att han va så snäll. Och normalt brukar dom tydligen husvagnssemestra i Sverige varje år (HAHA man ska ha husvagn...) men i år skulle dom till England.

Det va mysigt att få älska Sverige lite igen (haha men äre bara jag som tycker att jag lyckas hitta massa Sverigekärlek överallt? xD)

Btw, jag såg en iller, eller mink här om dan... har glömt att skriva det, för det är egentligen jätteonödigt.. Men det såg jag iaf, helt fri i den lilla byn, full med bondgårdar, Göggingen :P

Åh blä nej jag ska älska doctor who och sen ska jag nog kolla på 17 igen eller Ice age 3. vi får sen..
Längtar tills jag åker.. tänkte förresten på det, jag har ju gått och tänkte å fyra sånna här veckor till sen äre klart, men det är ju inte sant, vi ska ju åka till Österrike typ snart, tror i slutet av nästa vecka eller i början av veckan därpå, sen kommer vi hem och jag har typ 1,5 vecka som jag måste jobba innan jag åker.. glading<3
Sen kommer jag dock tillbaka hit och måste fortsätta efter, men med nyuppladdade batterier ^^

nåja, puss och kram skumbanan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0