fyra yttepytteveckor kvar<3

jag vet inte riktigt vad att säga, mer än att jag är helt glad, om fyra veckor är jag i stockholm<3

Jag har ett mål, och det är att under dessa fyra veckor tappa tre kilo till, det kommer bli hårt, men jag ska fan lyckas ^^

men har samanlagt promenerat i 5 och en halv timme på dom två senaste dagarna, så om jag fortsätter så lär det gå rätt bra ändå ^^

Är fortfarande skitlack på Oma. och idag åt vi där uppe.. Hade inte Ramona varit med som synar mina bluffar så hade jag inte ätit lunch idag. Hon är fantastisk, Ramona.

Franziska och jag har spendaret tid tillsammans också, vi spelade spel och kollade på bilder, har fått två på henne när hon var yngre, sötfrökenlökis.

Fick dessutom två vykort över Göggingen, man ser verkligen HELA Göggingen. Jag kan peka ut exakt vart jag bor. LOL

Ice Age tre va asbra, jag skrattade jättemycket.

Nu ska jag krypa ner i min säng, (eller först lite farmville ;)

Gonatt pussar

PS. Fan, tror jag har fått solexem -.- jag har typ inget linne som går hela vägen upp till halsen -.- DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0