Gokväll.

Såhär på helgen blir det lätt fler inlägg än ett. Men imorn är det måndag, fårse om jag ens hinner blogga, FÖR JAG SKA PÅ TOLVSHILLINGSOPERAN IMORN

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jag är nördigt glad. ska krypa isäng med manuset till tolvshillingsoperan på tyska. sjunga alla sånger på tyska en gång sen återgå till Änglar och Demoner. Spännade Spännande!!!! :O


Mamma, han du skicka paketet i Fredags?

Blä, jag måste ta och plugga lite tyska också. har inte gjort det på flera dagar. :P

Puss på alla! Tschüss!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV; Tack så mkt.. Jo, jag hoppar självklart också på en lösning, det brukar funka. ;) Btw, ha det så kul på Tolvshillingsoperan. =)

2009-07-06 @ 17:16:05
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej gumman!



Hur har du det?



Lätt avis på 12ópran!!!



Jag funderar på att dra till Oktoberfest i september - var i Tyskland bor du nu?



Kram!

2009-07-07 @ 18:18:06
Postat av: Kicki

:-( Ledsen men jag hann inte... Så paketet gick idag... Kom hem sent i går kväll och varit borta hela helgen... puss

2009-07-07 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0