Hej hopp

Lördag och söndag har jag gått upp halvtidigt (runt elva) och sen suttit och tryckt i mitt rum. Så att jag ska slippa ha dåligt samvete när jag är där uppe att jag inte hjälper till med Barnen. Men jag är faktiskt ledig och det måste jag få känna av :P
Det är inte som att dom på något sätt försöker få mig att hjälpa till men det är bara jag som inte kan stå bredvid och pilla mig i navlen, det är väl inte så konstigt?

Imorgon ska jag på tolvshillingsoperan! Taggad :D:D

om tio dagar kommer lönen
om en månad är vi typ i Österrike
om 54 dagar kommer jag till Sverige
om 55 dagar ska jag på Dom tre musketörerna.
Om 56 dagar flyger jag tillbaka till Stockholm.



här bor jag :P

puss

Kommentarer
Postat av: Anna-Kerstin

Hej, jag skickade ett mail till dig angående skinnjackan men fick tillbaka att din email inte existerade. Jag skrev iaf, att vill du ha jackan så får du köpa den, och så undrar jag om du har någon adress i sverige att skicka den till, för tyskland blir nog himla dyrt för dig.

Om du fortfarande är intresserad, maila mig på [email protected]

2009-07-05 @ 15:16:20
URL: http://boktjuven.blogg.se/
Postat av: Isabella

Österrike är bra grejer ;) Har dock bara varit i de österrikiska alperna :)

2009-07-06 @ 01:30:26
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: minna

om du om 54 dagar kommer till Sverige

och om 55 dagar ska på Dom tre musketörerna.

och Om 56 dagar flyger jag tillbaka till Stockholm

Så undrar jag vart du åker emellan för att svingas flyga tillbaka till stockholm ;)

2009-07-14 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0