Hmm.. ja så är det väl.

Har slängt 20 ton kärlek på Anton. Saknar honom asmkt. Det bara är så att Anton är Anton och kan inte ersättas. Alla andra vänner betyder naturligtvis också en massa. Men på något sätt så är Anton den människan som kan lugna ner mig med ett fingerknäpp. Han har alltid rätt saker att säga om ALLT. Allt från  kärleksproblem till vilken musikal som är mest värd att gå på eller vilken öl som smaker bäst. Han kan helt enkelt ALLT om vad som jag kan få problem i.
Bästaste vän<3
Och jag behöver Sebbe, Det är vi som är Team Boubbs. Vem ska han nu tracka på Anton med när han aviker och köper en glittrig Cider eller bubblig äppeljuice med alkohol i?
<3<3<3

Jag får inte glömma Johanna. För det är Johanna och jag bara älskar henne<3

Familjen och Släkten, ni räknas jättemycket bara så att ni vet<3

Idag har jag chillat med Dan Brown hela dagen. (Dvs en Dan Brown bok; Änglar och Demoner)
När jag gick ner till mig kom hemlängtan och grep mig. Hjälp vad ont i hjärtat jag har.

Igår va vi på en Mongolisk restaurang. Ät hur mycket du vill buffé. Yay. Jag började med att spilla ut skållhet soppa över handen och det gjorde onödigt ont ska ni veta. Sen åkte vi på All Style Summer Festival och kollade på något najs band som hette Spiced Fruits. Gilla!

Åh, jag blev precis lite mer nere. Jag sitter å lyssnar på musik via telefonen, jag hoppade till när min gamla ringsignal satte igång. Hjärtat slog till och jag blev glad, men det gick över när jag insåg att det bara va en vanlig uppspelning från spellistan.

---->Jag behöver inte min telefon, det suger.<-----

Dags att sluta gnälla. Jag ska strax krypa ner i min varma säng (för det är faktiskt kallt i källaren o.O) och fortsätta läsa på Änglar och Demoner.
Jag hoppas att mamma hann posta mina andra två böcker(och filmer och lite hederligt rågrut, tror det va allt jag ville ha ner) Igår. Jag läser liksom så mycket.
Jag ska beställa nya böcker efter den 15 (men naturligtvis direktbetala dom så jag slipper massa tråkiga räkningar) sen skicka lite pengar för frakt så ska hon få posta nya böcker. Om det inte går att skicka direkt hit kanske? 


Ohhh juste måste läsa Dreigroschenoper, det är ju i övermorgon (eller imorgon tekniskt sätt för klockan är över tolv) jag ska gå på den :O
Jag har ju köpt pjäsen i bokform<3
Glad.

vilket fall som helst så är jag fett trött och ska strax stänga ner internet.

Puss och kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0