Ibland är Rickard en ros i Livet.



Tänk vad han lyckas med. Så mycket skratt han fyller min tyska vardag med. Breven jag fått (alla två hittills) har fått mig att lysa upp och skratta gott.
En Lördagkväll som denna när jag får skratta åt våra lustigheter på msn. Det finns så mycket att säga.. men ändå finner jag inga ord.
Inget annat är Tack.
Tack för att du är den vän du är.
Den speciella människa som är värd så otroligt mycket för mig, även om vi inte talar om det när vi pratar.

Superhjälten med coolaste namnet;

"He that has a name, but no one knows about it cause he's so f*ing fast".
Förkortat; HTHNBNOKACHSFF

och jag får bli den coolaste sidekicken någonsin.. Rolf-Birgit that's me
(vill upplysa om att det är Rickard som skapat dessa namn)


Tack för att du finns och förgyller mitt liv.
Försvinn inte, det skulle bli så jobbigt.


Tack<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0