Ich gehe jetz in mein Zimmer

Ja nu börjar gramatiken smyga fram. Jag själv är nog den som jobbar mest på det. Dom andra bara ler när dom ser hur hårt jag arbetar på tyskan. Jag gör egna glosor och allt. Duktig Linda :D
Har tillochmed ett eget betygsystem haha. Men jag kommer göra om glosförhören tills jag får alla rätt. :D

Idag va båda föräldrarna hemma på förmiddagen. Och eftermiddagen va chill vi va i trädgården och badade tvillingarna i lillpoolen sen urartade allt och medan Rainer hade ett öga på Tvillingarna så hade jag brutal wild vattenkrig med Franziska xD
En bra men JÄTTEVARM dag. jag är ju typ jättemyckt solbränd o.O
Men diggar SydTysklands värme :D

5 dagar kvar till tolvshilling!!!! aaaaah jag är överdrivet jättetaggad :D:D:D:D

Puss på alla som läser typ dagligen och puss på er som kikar in ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0