Idag är det Kristina, och jag heter Christina i mellannamn... ^^

så säg grattis till mig, här borta i tyskland. Min mamma heter Christina på riktigt så hon ska också ha grattis.

Idag har jag lagat mat, men det blev lite fel och smakade förmycket salt. tyskarna brydde sig inte. tur det. sen åkte jag in till Schwäbisch gmünd på en liten makeover, så nu ser jag ut såhär;


ja jag är nöjd.

När jag kom hem så fick jag tusentals komplimanger och Ramona drog med mig upp till Oma och Opa som helt chockade tittade på mig, hihi jag är snygg :D

Sen kom diskutionen om min mage, vilket kommer lite då och då. Oma har dock kommit fram till att det kan inte vara på grund av mat som den har blivit så (haha JO) utan att det har nog med p-staven att göra. Visst jag la på mig några kilon när jag började med preventivmedeln men det är brist på motion som skapat den från början xD
Men jag uppskattar att hon inte tycker att jag är ett svullo haha. äg. Bara för det sitter jag nu och ätet lite popcorn (TYSKARNA KAN INTE GÖRA POPCORN) och har nyligen tryckt i mig lite "Die Lachende Kuh" (Den skrattande kon) tror ni att jag har saknad det eller? mums vad länge sen det va jag åt lite hederlig ost. Och jag tänkte på Anton varje sekund för han äter alltid det där xD Fattar inte hur han kan sätta i sig så mycket ost :P
jag handlat två småpresenter till tjejerna också, och presentpapper, en sax och tejp så att jag kan slå in dom också. Men det är lugnt jag hittade en affär som hette typ 1 Euro, där majoriteten av allt kostade 1 Euro xD
Det känns som att jag glömt nått..
naaa..
eller jag tänkte berätta en grej för mamma som jag glömde, så kan ta det här för det är inte så hemligt xP
Det va värsta ramaskriet här förra veckan, för tvillingarna hade fått "mask i magen" (ack och ve) som vi kallade det för när jag va liten. Så det blev  en storsanering, alla leksaker tvättades, sängkläder byttes, sängar skurades och massa. plus att vi andra som inte fått något va tvungna att äta tabletter för att inte bli "smittade" men Jesus, hallå liksom. Jag kan aldrig minnas att vi hade det problemet och inte har min mor fått det när jag haft det, eller?
Jag bara skakade på huvudet och åt dom där jävla tabletterna.

Men vet ni, nu skiter jag i internet och ska kolla på Torchwood, det har blivit fett spännande :O
Avsnitten hör vanligtvis ihop men är rätt oberoende av varanadra, men nu hare hänt värsta grejen som går som i tre avsnitt, och jag har bara sett två av dom.. så vill inte skriva mer, måste se sista delen av det där.. och sen lite mer (A)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0