Jag är inte trött? :S

Jag sov tre timmar inatt.. Det bara gick inte att somna.. =(
Gick ut och tog lite luft igårkväll och himlen vara alldeles stjärnklar. Det kändes som att Stjärnorna va så nära.. helt jättekonstigt. Som att jag kunde hämta en stege och plocka ner några av dom.
Idag blire sussa tidigt. haha jovisst..
tänkte försöka börja springa på vardagsmornarna, liksom ta tid på hur lång tid det tar för mig att springa en viss runda å försöka toppa det varje dag :P

Jag har dessutom tappat ett kilo under veckan. Nöjd? Ja. och många fler ska försvinna :D
Det kryper liksom fram i en halvnormal takt :P Inte för snabbt, men det syns ändå :D

Åh jag saknar mina bröder.. fatta hur illa det är? jag saknar dom småskitarna <3

vanliga veckodagar finns det inte så mycket att skriva :S
Jag saknar mina kollibris, jag ser dom inte längre o.O

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0