Jag kan inte sova!

klockan är tio över två och jag är sömnlös.
Tror att jag precis fattat varför dock, har en visdomstand som håller på att tränga fram och jag måste hela tiden göra saker för att inte bli påmind om det, värst av allt är att jag inte kan sova för det bara går inte..
suck jag pallar inte vara jättetrött imorn =(

Jag tänkte trösta min sömnlöshet med ett till avsnitt av Torchwood, men det går inte för man måste typ bli medlem på nått konstigt för att det ska gå, jag tror ju inte att det är hemsidan som har lagt upp det på riktigt för det måste vara någon som har hackat sig och kommer över sidans vanliga visning eller nått.. Annars ska jag mejla och ifrågasätta :P baah dom får inte göra så mot mig =(

nåväl jag får väl läsa lite då, ihop om att somna när jag läser..

puß

Kommentarer
Postat av: Vidar

megavideo är en hemsida som tillåter folk att ladda upp högupplösa videos, men om man inte är medlem så får man bara se 72 minuter eller något sådant när man tittar på dem.

Det är å andra sidan den hemsida som oftast har bäst kvalitet, samt bäst bandbredd.

2009-07-14 @ 02:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0