Jag.

Jag har tänkt lite.
Som bekant är så gör jag ju sånt ibland ^^

Jag har insett att jag är jävligt modig. Jag har dragit iväg till Tyskland, asså fatta, TYSKLAND. Det är ju en jättestor grej att göra. Men för mig gick det i en blinkning (även om jag trodde att jag skulle dö när jag skulle flyga)
Jag kände ingen när jag kom hit, språket var en katastrof för min del. Alla förutsättningar var egentligen emot mig. Men här är jag, har varit i över en månad och känslorna går upp och ner. Men sen är jag en människa som har mina rötter i stockholm och kommer aldrig slutgiltigt överge stockholm, kommer alltid komma tillbaka dit!

Jag har suttit och pratat lite med Patrick och jag saknar honom!! Han ska följa med till tunnan den 29e Aug.. *glad* Dock måste jag säga att det va skönt att slippa "jag kommer om Johan kommer" det visar att Patrick har mognat en hel del. vilket också gör mig väldigt glad. Men hoppas att han inte har tappat förmågan att flamsa bara för då blir jag ledsen.. vem ska jag då komma och våldgästa å kolla på smurfarna hos? HAHAH. Jag hoppas du läser detta Putte, för du är guld värd ska du veta.<3
Som på Disneyland då du satt å lyssnade på allt jag hade att berätta medan Johan åkte space mountin sjuhundraelva gånger. Kan säga så mycket men är alldeles för trött.. Dock måste jag bjuda på en tjusig bild från Taizéresan;


Det är Patrick i min Poncho, Malin och Johan. Jag saknar den veckan jättemycket.<3

*GÄÄÄSP* jag är faktiskt väldigt trött, men måste se ett avsnitt av Torchwood innan jag somnar... åååh jag är så kär i Captain Jack Harkness.. Jag vill ha honom nu. John Barrowman är så snygg!! och när han spelar Jack Harkness så tror jag att jag ska svimma av förtjusning. ååh vad jag vill ha den coola mannen i mörk fladdrig rock... ge mig nu? <3

<3
Jag är kär, mamma detta är mannen jag tänker gifta mig med, han är visserligen fiktiv, men det är vad jag kallar för petitesser ;)

Puss och kram!

Tschüss

Kommentarer
Postat av: Malin Leo

Herrugud vad glad jag blev när jag såg den där bilden. Har du fler bilder från Taize??? DU MÅSTE JU SKICKA DEM!!!!!!!

2009-07-17 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0