jahapp.. så kan det gå eller va?

Har 20 sidor kvar av Davincikoden, sen bara en bok kvar här, vad ska jag göra sen? o.O

btw måste jag beställa nya linser helst igår.

Dagen började med regn men avslutades med en härlig sol.
Jag är helt slut och ska sova strax, eller jag ska kolla på Torchwood strax. vilket är 50min innan sovatajm ;P

känns inte som att jag har så mycket att skriva idag, har dansat till lite chessmusik, men det är väl allt :P (förutom det vanliga tahand-om-barnen-tjaffset ;)

Jag vill ha brev!! massor med brev!!
snälla kan ingen skicka ett brev? (Rickard jag vet att det är ett brev i Process till mig så jag riktigar det till alla andra ;)

Jag har en hemlighet, eller jag har två, en jag inte tänker berätta och en till jag inte tänker berätta, men ni kommer förstå när jag kommer till Stockholm eller kanske här på bloggen, who knows ^^

Pussilipuss on die Nase <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0