Lördag kväll och jag är uttråkad.

Det är så jävla tråkigt här, jag vill verkligen hem, eller bort, eller vad som helst -.-
har nog aldrig haft sånna här allvarliga problem med en ort :S
Jag tänker säga i November att jag inte klarar av att jobba kvar, sen tänker jag åka runt jul, (typ 20e Dec) så dom har en chans att hitta en ny Aupair. Jag behöver en större stad, eller bil och körkort. eftersom jag inte har bil och körkort så blir det alternativ 1.
Tänker dock flytta till London i början av 2010 :P

Det blir aldrig som man tänkt sig . :P

i brist på annat kommer det ett test här;

Klockslag jag började med denna: 22.30

Namn: Emilia Linda Christina Borglund
Födelsedag: 10 Jaunari 1989
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 1,72
Höger eller vänsterhänt: dubbel :P
Pojk/flickvän: nepp..
Stjärntecken: Stenbock
Är dina föräldrar skilda: nej
Skor idag: Vita ballerina
Svagheter: är för snäll och låter vissa människor köra med mig.
Mål för året: ööh, ingen aning.
Det första du tänker när du vaknar: åh, jag vill inte -.-

ANTAL
Som du kysst: låter vi vara osagt.
Syskon: 2, småbröder
Piercnings: inte längre
Tatuering: nix

FRAMTIDEN
Namn på barn: Odette, Ofelia och Movitz.
Vill bli när du blir gammal: Skådis, författare eller språkvetare
Drömjobbet: Skådis och författare

FAVORIT
Mat: åhh.. finns så mycket :P
Sport: svårt att säga, men det är fett kul att spela fotboll
Djur: Grodor :D
Glass: Pecannöt kola är inte så dum ^^ CitronSorbe går och bra.
Låt: I am what I am.
Nummer: 7
Tuggummi: Sockerfria
Helgdag: Julafton tror jag.
Årstid: beror på humör.


HAR DU
Någonsin varit kär: Ja..
Blivit dumpad: Ja..
Rymt hemifrån: nja inte på riktigt
Föreställt dig ditt ragg naken: host host.. skulle jag?
Sovit utomhus: Ja att sova under bar himmel en stjärnklar kväll är helt underbart.
Gråtit i skolan: Ja tyvärr.
Spytt i skolan: ...
Velat bli modell: Haha, vem gillar inte att posa för kameran? Men nej jag har aldrig velat bli modell på det sättet.
Gjort något dumt som du skrattat åt idag: Nej.
Sett en död människa: Det kan man se på nyheterna hela tiden...
Använt droger: allt som människor är beroende av är droger så ja.
Ätit sushi: åh fan, jag som är så sugen.. -.-
Retats: (A)


THIS OR THAT
Cider/Öl:  Båda
Pepsi/Cola: Cola.
Donken/Burger King: Beror på.
Kärlek/sex: Kombinerat ^^
Choklad/Vanilj: går att diskutera
Jordgubb/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Kött.
Tv/film: Film.
Adidas/nike: Båda.
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesikt
Kakor/paj: oj.. svårt.
Mtv/vh1: ...
Ztv/the voice: ...
Blind/döv: tror blind faktiskt.

KAN DU
Gå ner i splitt: Inte än ;)
Skriva med höger och vänster: Bäst med höger, men jag är ganska ambidexter :P
Blåsa en bubbla: ja.
Ha dina ögon i kors: yes xD
Nudda näsan med tungan: Haha nää


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Antonia
Du pratade: Franziska
Du msn:ade med: Mamma.
Du kramade: oj.. tror nån av barnen.
Du skällde på: Nån av barnen.
Smsade med: oj, har inte smsat på över en månad :P

SENAST DU
Skrattade: Idag, när jag pratade med mamma
Grät: oj.. här om dan tror jag. när jag skrev i bloggen om mamma.
Såg en film: Jag såg The curious case of Benjamin Button i typ Onsdags.
Tugga tuggummi: inte den blekaste.
Drog ett skämt: vet inte.
Sjöng en sång: Jag har sjungit massa John Barrowmanlåtar hela dan.

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: typ en litet utrymme upp till galler.
För musik du lyssnar på: massa massa.
Du har på dig: gula byxor, ett linne och Antons kidnappade randiga tjocktröja.
På din musmatta: Laptop med touchpad så har ingen

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Ja.
Shoppat: Ja.
Skejtat: Hahahaha, nej.
Bakat: ne =(
Solat: nej inte direkt
Blivit riktigt sårad: inte som jag kan komma på.. bara lite bitter

Klockslag du blev klar med denna: 22.46

nu ska jag kolla på Torchwood tills Rainer och Ramona kommer hem, sen ska jag gå ner till mig och göra det ännu mer tillsammans med min stickning... Puss.


Kommentarer
Postat av: Jessi

jo jag vet att han gick i björnboda.. han och (min) carro umgicks jättemycket när dem var yngre.. världen är liten!

2009-07-26 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0