nerkissade byxor...

ja jag pratar om mina, fast inte om mitt kiss. Fabian fick in en fullträff från skötbördet och kissade en lång båge idag. Shit då va jag inte så pepp på att ta i honom något mer eftersom att han dessutom lyckades lägga en fin eftermatenminispya på min axel tidigare idag. Så var tvungen att byta både tröja och BH. Så har inte samma kläder nu som när jag klätt på mig i morse.
åhh inte glad ;)

Smet ner såfort barnen somnat bara orkade inte hänga däruppe idag.. Jag kan ha kommit över andra säsongen av Torchwood på mer eller mindre tillåtet sätt eller dom fem första avsnitten dom andra är påväg :P och det som finns av tredje är påväg.. så ska gosa ihop mig i sängen med min stickning snart.. (åh jag saknar min mamma) Min halsduk är nästan klar xD det har ju bara tagit Ett år.. haha å Anna som sa att den inte skulle bli färdig pyttsan ;)
Den är nästan två meter ^^

Jag sitter å myser till lite John Barrowmanlåtar :P
helt fantastisk sångröst han här! Det är ju så att jag nästan kan dissa Tommy Körberg och Anders Ekborg för det här (Och Minna vet att det är stort då :O)

Jag har städat asmycket idag.. för Ramona va iväg med tvillingarna till doktorn på dan. så jag har dammsugit hela våningen diskat jättemycket!!!!! Sen gick jag och småplockade lite, tills jag sjönk ner på soffan med min Dan Brownbok.

Jag har dessutom diverse planer för nästa år.. Om Cheyne inte flyttar tillbaka till Sverige nästa år kommer jag flytta till London och så kommer hon och jag hålla på med ett litet projekt som just nu är hemligt. Men det vore najs att åka till London och bo där. Det är ju en storstad, inte som YTTEPYTTEONATURLIGTÜBERLILLA GÖGGINGEN. -.-

nåväl.. nu vet folk det :P

sov så gott alla.. det kommer jag göra när jag väl somnar, om jag somnar.. har sovit 3 + 6 timmar dom senaste nätterna och jag är ändå inte trött(!?)

Tschüss

Kommentarer
Postat av: Kicki

Saknar dig också... puss

2009-07-22 @ 00:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0