Once upon a time in Germany.

Idag har varit en bra dag!!! Inte tack vare tyskarna eller tyskland så, utan för att mitt paket med dom andra böckerna kom idag. Och för att jag fick brev från Rickard idag.
Jag tycker om brev. Jättemycket! Så be om adressen hit och skriv ett litet brev :D
Det är mycket roligare med brev än korta msnkonversationer eller så. För av nån anledning har man mer att skriva när det är lite mer avlägset. Plus att man skriver mycket bättre när man skriver brev, istället för internetslang. och som tredje tillägg, det tar upp ens tid på ett annat sätt.

Det känns inte så dumt att sitta här just nu. Det är rätt najs tillochmed ^^ Jag njuter av att vara långt bort. Men bara just nu på sekunden. Imorn kommer det vara supertrist, för imorn äre fredag å då äre inte najs att sitta själv :P

Nu ska jag titta på Torchwood och sen sova. Puss på näsan<3


Kommentarer
Postat av: Jessi

JAG VET, känner mig så sjukt lättad.

Jag har inte sett klart hela, men jo den är bra. Lite lång bara..



Puss <3

2009-07-09 @ 23:19:46
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/
Postat av: pepparkakan

Brev är massa kul att skriva, men man gör de för sällan, men de är nog tackvare internet...

2009-07-11 @ 07:41:53
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0