pust

Barnen sover och jag är klar med mina andra sysslor. Har plockat med datorn upp för att kunna försöka hitta en sida där jag kan komparera dom tyska adjektiven. det går ju bra.. NOT.

Jag ska strax äta lite av gårdagens delikata rester, en svampsås med kött i (nej jag äter inte svamp. men jag tycker ändå om smaken när det gäller såser) Känner att nu börjar hungern smyga sig på. Jag är jättetrött, vet inte varför men tror att det är för att det mentala fick en sjunk och att kroppen hakar på. Men det löser sig. Jag blir ju inte oansvarig bara för att jag är trött.

Dags att återgå till pluggandet tillsammans med lite mat.

Puss

Tilägg: gav lite spontankärlek till Franziska meden kram å sa att hon va söt. Hon svarade du med och gav mig en puss. Åh nu är jag på superduperbra humör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0