så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen<3

nu är det slut med allt krånglande vad det gäller Torchwood, for guess what, JAG HAR KÖPT FÖRSTA SÄSONGEN PÅ DVD!!! :D

glad glad glad<3


Jag sa till mig själv, att om jag hittar den (vilket jag inte trodde att jag skulle göra) så ska jag köpa den, kosta vad det kosta vill.. men jag fick den för ca 330 spänn.. vilket typ är halvbilligt<3

Det som egentligen var högsta prioritet va linser vilket det också blev. Månadslinser för tre månader + en liten flaska linsvätska och sånna där småburkar som man förvarar linserna i under natten, burkarna fick jag gratis och det andra gick på ca 275 spänn, är inte det typ jättebilligt jämfört med Sverige?


skönt att ha! <3

Sen gjorde jag misstaget att gå förbi en billig skoaffär med jättefina skor.. jag fick ett par söta lila skor för bara 8 Euro, vilket inte ens är 90 spänn :O

såå fina!!

Imorn bär det av till Stuttgart för att inhandla några få födelsedagspresenter för min kommande Sverige resa, har ca 30 Euro på fickan och sen har jag köpstopp för mig själv. måste spara pengar, och betala räkningar hemma i Sverige.

Regnet smattrar utanför så jag ska se klart på änglar och demoner, sen krypa ner i min sköna säng och titta på Trochwood<3

btw, äre nån som vill köpa plockgodis och skicka till mig? behöver verkligen lite svenskt hederligt godis.. snälla?

btw, jag saknar mitt mongo :O
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: ★Klara-Louise

Hejsan!

Åh jag har inte ens hört talas om Torchwood, vad handlar den om? Kul iallafall att du hitta massa fynd :)



kram

2009-07-17 @ 22:55:50
URL: http://klara-louise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0