suck och pust

Jahapp torsdag kväll och jag sitter och jourvaktar barnen. Dom sover förvisso men jag vill ner till mitt rum lägga mig i min säng och sova. Så trött är jag och klockan är bara tio. Jag funderar på att smita in i duschen sen lägga mig på soffan framför tvn ^^
Idag var jag ute och promnerade, från ingenstans dök det upp massa moln när vi var påväg tillbaka. När det började dugga drog jag på regnskyddet på vagnen för säkerhets skull. Efter det öppnade sig himlen. Så det va en jätteblöt Linda som kom hem med två trorra ettåringar.

Jag kommer få ett frispel på Oma snart. Hon kommer ner och typ "tar över" på kvällarna. Hon praktiskt taget tar barnen ur händerna på mig och börjar göra massa saker. Hon tvärt emot det som pågår (och då menar jag i stil med att hon tyckte vi skulle gå ut och gunga barnen som grät för att dom var trötta när Rainer fixade kvällsmaten till barnen, och det går på en minut, men hon gick ut med Fabian i alla fall.) Jag blir fullkomligt galen. Sen blir hon typ irriterad för att jag gör det hon gör när hon har tagit ungen ifrån mig. Lite som att jag ska veta exakt när hon tröttnar. Jag blir verkligen tokig. Sen lyckas hon trycka ner mig så att jag känner mig helt inkompetent också. skön tant det där. NOT.

Vilket fall som helst så ska jag ut med Mina vänner imorn (GLAD)
Sov så gott alla för det kommer jag göra när jag kommer isäng. Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0