arb ted rah adniL ^^

(om ni undrar över titeln, läs den baklänges ^^)

Idag har jag varit ensam med Guldklimparna, men eftersom jag kom isäng alldeles för sent igår så va jag jättetrött. När Ramona åkt hemifrån så lekte jag på golvet med barnen en stund sen runt kvart i tio bestämde jag mig för att ta en promenad med "der kinder",  så fem minuter senare klev vi utanför dörren, jag och barnvagnen. Jag passade på att utforska området lite och hittade två kyrkor, en bank, en restaurang och ett värdshus. Skojj ^^

en timma senare kom vi tillbaka, lekte en kortis, sen åkte trötterFabian i stolen fick mat och bums i säng, Antonia va inte lika trött så jag tog det lungt med henne men 15 minuter senare låg även hon i sängen.

Oma kom ner på eftermiddan när Ramona varit hemma en sväng och även Reinar hade kommit hem, Reinar och Franziska var iväg å handlade och Ramona va tillbaka på jobbet.
Kvinnan tvingade iväg mig på ytterligare en promenad (för en timma är ju jättelite?) blev lite stött över hennes sätt att tvinga mig sådär, men men jag gick iväg med ett leende på läpparna.

Antonia har varit jättegosig med mig idag och kramats typ hela tiden. Nu ska jag käka å sen äre Slaufe som gäller för min del ^^

Tschüss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0