Början av veckan.

Jag orkade inte skriva igår, förlåt.

Igår va en vanlig dag om inte jag minns fel. Dock började det regna det när vi gick på promenad nr två så det va på med regnskyddet å traska hem.

Idag har vi bara varit inne. För det har regnat å regnat å regnat. jättetrist!

Jag är supertrött så det blir ett kort inlägg idag. men ska bjuda på en bild ^^

:D
Det är här jag och mamma borde bo. Ett gammalt coolt hus; nummer 7.


Btw har jag ätit Lever idag. Det va gott men jag har en spärr i mitt huvud som jobbar emot lever(undantag leverpastej) så jag åt det gillade smaken men va beredd på att det skulle smaka illa för varje tugga :P men potatismoset va jättegott :D

Här kommer lite roliga skyltar:


Det finns inte så mycket bankomater på landet så man skyltar med det typ långt innan. haha.


Gubben på skylten är en gumma, för hon har kjol :D


Herr går man har hatt :D

nåja nu har ni fått lite bilder. Klockan är strax tio och jag ska sussa tidigt ikväll, eller iaf stänga av datorn. håller på och läser Gåtornas palats av Dan Brown. Shit vilken bra bok!!! :O Jag kan inte lägga ner den. Så fort tvillingarna sover så städar jag snabbt, och sen LÄSER. så ska stänga ner typ nu och sen läsa lite. :D

Jag har lite nya nedräkningar :D

Det är 13 dagar tills jag ska på Die dreigroschenoper (Tolvshillingsoperan)
Det är ca 5 veckor tills vi ska till Österrike
Det är 66 dagar tills jag kommer till Stockholm
Det är 67 dagar tills vi ska på Dom tre musketörerna :D

Här är förresten biljetten till tolvshillingsoperan<3

Jag säger bara <3!


Puss och kram på alla :D<3

Kommentarer
Postat av: Eveslaaina

du minns våran yeater :> elskar dek

2009-06-25 @ 20:48:59
Postat av: Eveslaaina

teater lol

2009-06-25 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0