Det blir bara bättre och bättre.

Idag har jag tillsammans med Anja, hennes syster och Helena suttit på en coctailbar (dom har barer som är speciellt gjord för dom som vill dricka drinkar LOL) jag drack en cosmo (YAAAY). Sista saken jag betalar den här veckan iaf. för sen är mina pengar slut och jag måste spara det lilla jag har. Men jag betalade 6.40 (ca 69 SEK idag) eller nå sånt för en cosmo, en stark sådan! I Sverige går det på typ minst en hundralapp. Woow jag älskar tyskland vad det gäller alkohol :D allt är så onödigt billig här ^^

men men, eftersom klockan är mycket igen ska jag fatta mig kort.

Anja ska i vår praktisera tre veckor i Sverige, en av dom tre helgerna hon är där tänkte vi åka ner Jag, Helena och Anjas syster (som jag tror heter typ Ilona) Ska prata med min käre far å kolla ifall vi matchar med en mammahelg om vi kanske skulle kunna få låna/hyra lägenheten i en helg. Men än är inget planerat så det är avlägset än så länge.

På fredag är det fest. Jag har en flaska rödvin så jag klarar mig genom den utan att behöva betala nånting. NAJS

I Tyskland kostar ett kontantkort typ överdrivet med pengar, men jag ska få Anjas kontantkort hon har hemma (som kom med när hon köpt en telefon you know how it works :P) 
Det är ett startpaket med 15 Euro på. Så Anja sa det att jag kunde ge henne 15 Euro för den (vilket jag sparar asmkt på för ett sånt kontantkort kostar typ 30 Euro) Så jag kommer snart ha ett tysk nummer. Jippiiii :D

Men nu är det sova som gäller. Puss och kram på alla. Jag är jätteglad över att vara här. Jag visste att det skulle komma Nu kommer veckorna flyga förbi :D

Btw PÅ MÅNDAG SKA JAG PÅ TOLVSHILLINGSOPERAN!!!!!!!!! TAGGAD SOM FÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!<3<3<3

Juste en till grej. Jag ska åka till London i Januari eller februari tänkte jag. Jag ska bara spara ihop pengar till flygresan och fickpengar (boende är redan kirrat helt gratis!)

jag saknar Sverige lite men inte så mycket länge. Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0