en snabbuppdatering.

Jag borde sova för länge sen, Men jag har fastnat på Jul i kapernum.
Idag har jag inte gjort så mycket, utvecklat min ruttenskruttna tyska nån decimal, gjort ugnspannkaka som va fett gott, jag äter det med sylt så Franziska provade och när Reinar kom hem sa Franziska,

Das ist sehr gut! es ist delikat mit ein bischen marmelade!!

Jag gick en promenad ensam med tvillingarna och det va kul.
När det va dags för dom att sova somnade Fabian på dirren men Antonia vas nicht müde, så hon va uppe och satt i "lekhagen" i vardagsrummet och skrattade helt hysteriskt för sig själv.. övertrött? ja bitte ;)

nu ska datorn weg och jag ska börja på ett brev. men snart ska jag sova.

Guten nacht alles! und gut geslaufen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0