Es ist spät :P

Well, åter igen sitter jag här och det är sent. imorn är det Lördag men jag ska jobba i alla fall. Blä. Men mellan 10-14 så det är inte lika mycket som vanligt. och det har redan kompenserats, jag va in i stan idageftermiddag och handlade lite skrivböcker och sånt.
Jag köpte en klocka YAY. Det behöver jag kan jag ju lugnt påstå ^^
och en klänning, den va jättefin å kostade bara 5 Euro så det va okej tyckte jag.
Jag har köpt en anslagstavla för det ville jag verkligen ha och när en relativt stor kostar typ 35 spänn då kör man bara ^^
Jag ska sätta upp lite bilder å annat viktig på den så jag har koll på saker och ting :D

Ett annat inköp jag inte kunde låta bli va Die Dreigroschenoper!! Jag har köpt den boken GLAD I HELA SJÄLEN!!!!!!<3
Måste se till att få ut så mycket Brecht jag bara kan nu när jag är i tyskland. På nästa lön funderar jag på att köpa typ Mor Curage och hennes barn. Eller på tyska "Mutter Curage und Ihre Kinder"
Imorn ska jag utöva tyska övningar på eget vis :D Kommer gå asbra ;D

nu ska jag sätta upp några bilder på anslagstavlan å sen ska jag sova!

Jag lägger upp en bild på min i klänningen jag köpte idag;
Jag ser typ tjock ut. Men jaja, det ska ändå väck sen ändå :P
På armen sitter den nya klockan.
Nu ska jag sova. jag är jättetrött.

Tschüss!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jätte fin klänning...

2009-06-27 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0