GLADGLADGLADGLADGLAD :D

Efter att jag lämnat rummet så kom jag ut i trädgården där satt Helena och sa att Anja kunde titta förbi imorn om det va okej med mig, ja visst sa jag. Sen åkte jag och badade. Det hette Freibad "Bad i det fria" skulle jag översätta det till, ett utomhusbad helt enkelt. Den bassängen tyckte jag mycket om men jag läste mest för jag va orolig för mina grejer. Åter igen. Behov av vän ;)
När jag kom tillbaka efter flera timmar satt Helena och Anja hade också kommit dit redan idag. Okej tänkte jag och vi satt å prata lite. Sen åkte Helena hem och Anja och jag drog iväg till Leinzell och satte oss på en uteservering (JAG HAR EN VÄN JAG HAR EN VÄN JAG HAR EN VÄN) Vi pratade i flera timmar å jag kom hem för typ en halvtimme sen, dvs nu SOVA. Men jag har fått hennes nummer å mejl och allt. Vi ska åka in till Stuttgart nåndag och gå i affärer och prata strunt. Det börjar arta sig här i Tyskland :D
Jag är superglad.

Nu ska jag jättemycket sova, ska bara välja en bild till er stackare som faktiskt läser.


Emil i Lönneberga heter Michel LOL

puss puss på alla jag är typ gladast nånsin :D

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jätte roligt att du hittat en vän att umgås med...

Det är liksom inte DU att bara umgås med familjen...

Det är ganska mkt fritid som ska slås ihjäl... Inte så kul på egen hand...



kram

2009-06-29 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0