Huvudvärk.

Det blir ett kort inlägg för jag har en huvudvärk som jag misstänker är migrän. Började må illa å det känns som att mitt öga ska ploppa ut -.-

Men men, idag har varit en kort dag, jag kom upp vid åtta och då åkte föräldrarna iväg med barnen till doctorn för ettårskontroll å ta spruta å grejer så jag diskade lite sen la jag mig på soffan och tupplurade. När Ramona kom tillbaka med dom små var det lunchdags efter det som vanligt sova middag. När dom vaknat igen å vi gick ut och promenera, i 1h och 45min. Det va jättevarmt eftersom solen sken.
Jag va på posten å skaffa lite kuvert å frimärken sen promenerade vi vidare. En kvinna började prata med mig och frågade mig vilken månad jag va i. Jag kände mig tjock ^^

Sen kom vi hem å Fabian va jättegnällig. Antonia har varit gosigare än vanligt idag. och den lilla tösen kommer börja gå själv snart.

Nu ska jag sova å få bort migränen (!?)

Puss å kram å nyp i stjärten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0