Ja men så är det.

Igår innan jag sov kollade jag på the death of Ian Stone.
Jag vaknade vid elva idag.
Nu är klockan 14.18 och jag har inte lämnat mitt rum än.
Najs.
Jag funderar på vad jag ska göra idag. Solen skiner ser jag genom mitt källarfönster. Hmm.. kanske gå bort till Leinzell i alla fall.
I Leinzell luktar det i alla fall inte hästbajs xD
Det känns som att överallt när man går I Göggingen dyker det upp en doft av hästbajs. När det är varmt luktar det som en blandning av hästbajs och spya :P
Jag jag bor JÄTTEMYCKET på landet -.-

Jakten på vänner går inge vidare.. Men det löser sig! :P Jag har ju den lustiga chefen i Leinzell och det sköna paret som pratade med mig hela kvällen. Han farbrorn skulle jobba idag. Kanske ska gå dit i alla fall..
Nu ska jag dock ta och lämna rummet! :P
Puss och kram på allt och alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0