Jag är sämst ^^

Men ändå inte^^

Jag skulle skriva ett långt blogginlägg idag men så bra va inte jag. Men kan skriva imorn när tvillingarna sover middag.
Idag har vi ätit massa massa god mat. Grillat å lite knytis med nån halvmosad potatis, pasta å lite skinka ärtor å majs iblandat, Tomater med nån form av ost antar jag som inte smakar något, Gurka med sås på, sallad, Korv å typ nånting mer. kommer inte ihåg.


Här är det jag broderade till Franziska.
Alla sa hela tiden, Sehr Schööön!, Sehr Schöön!
Så mitt självförtroende boostas ju lite :D



Måste berätta sötast grejen innan jag går och lägger mig,
Antonia slog i huvudet lite lätt i ett stolsben när hon kröp omkring,  så kom Fabian efter och slog i huvudet som om han skulle prova det Antonia just gjorde, så jag fnissa lite, då tittade han på mig och så slog han i huvudet igen och tittade på mig för att se på min reaktion vilket naturligtvis resluterade i att jag fnissade lite lätt hysteriskt. Varpå Fabian nocka huvudet med flit för tredje gången vilket resulterade i att jag skrattade högt och ljudligt. Då skrattade han nöjd och kröp iväg. Knäppbäbis<3



<3
tvillingarna<3

Kommentarer
Postat av: pepparkakan

Helt underbart söta barn...

2009-06-15 @ 12:32:06
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84
Postat av: Kicki

Är dom goa eller?



2009-06-15 @ 13:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0