Mittwoche (betyder typ mitten av veckan och är tyska namnet på Onsdag)

Jag är typ jättetrött. Sömnen va inte fullt så god inatt, dels lyckades jag somna ifrån migränen men jag drömde jättekonstigt,
jag drömde att jag hamnat hos en familj som Aupair (inte denna) som hade ett litet barn men den första Aupairen va fortfarande kvar å sen spåra allt ur, mannen visade sig vara mördare och jag fick låtsas att jag inte hade något problem med det. Då hade han precis mördat den första Aupairen och lagt henne i min (!!!) resväska. Sen gick vi förbi poliser som på en gång visste vad det rörde sig om å då tryckte pappan ett gevär i händerna på mig (och då hade jag redan hållit upp händerna för att visa att jag inte va mot poliserna) så jag slänger geväret mot poliserna så ett skott avfyras. Jag springer fram till tantpolisen längst fram å säger "Du vittnar för att jag inte sköt utan att jag la mig?" och hon nickade, då blev pappan arg å började jaga mig å jag sprang in genom dörren bakom poliserna, å så hör jag hur han skjuter poliserna och tar sig in i rummet jag låst å precis när han kommer in i siktar en pistol mot mig vaknade jag.
då va klockan fyra på morgonen.
Sen drömde jag två aupairdrömmar till men dom pallar jag inte dra.
Dock kan jag konstatera att Jag är glad att jag har det jag har :P

Idag steg jag upp som vanligt, trött på grund av alla underliga drömmar men det gick bra ändå, Ramona va hemma på förmiddan, lekte med småbarnen, gick ut på promenad en halvtimme kom hem och så fick tvillingarna mat så va det dags för att sova middag.
Jag stör mig på att man kan gå runt typ hela orten på en timme, nu hittar jag till typ allt i alla fall. tänkte ta mig in till Göggingen på lördag å få lite ensamtid någonstans där inte alla vet att jag är, dvs familjen Wolhfarths svenska aupair (orden sprider sig fort i småorter)

När barnen vaknat gick vi på en till promenad, denna gången en timme lång. Och efter att vi kom hem så gjorde barnen ingenting annat än å gråta. Jag trodde jag skulle bli tokig, det funkar tyvärr inte att ha båda barnen på armen, än mindre mata båda på samma gång. Som läget ser ut just nu vill inte jag ha några barn xD inte på dom kommande tio åren i alla fall :P

Det är nånting jag tänker på men kommer inte på det, vilket fall som helst börjar det bli sovtajm :P klockan är ju nästan kvart över tio! :O

Godnatt allihopa, jag ska slötitta på Jordan rättsläkaren (på tyska) sen ska jag sova. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0