ojda

Nu är det sent. Jag ska skriva fort sen ska jag sov.
Jag har betalat lite räkningar, jag hittade ju dosan lagom till löning dumma idiotiska lilla jag. Jag hade lagt den i byxfickan på mina hängseljeans. Varför?
Nåväl så jag har på dirren fört över pengar till Johanna sen har jag betalat räkningar eftersom det slog mig att min mor är inte medveten om att jag har e-faktura på tele2 och telia (nej jag kan inte stänga ner abonnemangen av olika skäl) Men dom är betalada och det kan du gå in på mitt konto å dubbelkolla om du inte tror mig, jag har betalat två teliaräkningar och en tele2räkning!
(Detta skriver jag för min mors skull så hon inte är så bitter på mig)

Det är tre veckor tills jag får nästa lön. Jag får nämligen den 15e varje månad här.

Jag har blivit fett nyttig det är konstigt. Plus att jag städar å har mig. Jag städar tillochmed mitt rum typ dagligen helt frivilligt, där ingen ändå går in. Vad har hänt? :O

Nåja jag skulle simmat idag men det gick över. Jag ska in till stan köpa nåra "skolböcker" sen ska jag åka å simma. efter det blir det en ca 30 minuters promenad tillbaka till Göggingen.

Jag måste sova på dirren nu klockan är alldeles för mycket!!! :O

Btw, Micheal Jackson är död.


Den här pärlplattan har jag gjort :P

Puss och kram å pill i Johannas stjärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0