orkar egentligen inte. :P

Snabbinlägg idag, Idag va det som vanligt fast med lite regn så ingen promenad (tror det störde mig mer än gullungarna xD)
På eftermiddan hade Franziska Schulefest (typ som jag hade vällingbyskolans dag när jag gick där)
Det va skojjigt. Tillochmed de små uppskattade det :D

Ramona fråga om jag ville åka in till stan, typ hela vägen till stuttgart eller iaf nånstans med tunnelbanan (observera att man måste åka buss i nästan trettio minuter för att komma till tunnelbanan xP)
Jag hade varit på om jag hade haft råd :P

Senare på kvällen när vi ätit Omas hemmagjorda pizza så ville Franziska se på film i mitt rum (Pappa Rainer sa att det går ju att kolla här uppe? men Franziska ville vara själv med mig *gos*)
Så vi gick ner hit och kollade på nån tysk film som jag faktiskt fattade storyn i :D glad.
Dessutom har jag lånat Pippi Langstrumpf av F. så nu ska vi kolla på gammal svensk kärlek dubbad till tyska xD

Jag har för övrigt gått med på en tysk site som heter kwick.de det är ju helt störda tyskar där. blä.

Puss och kram och nyp i stjärten (till alla utom Johanna för hon får lite PILLA STJÄRT!!! pilla stjärt pilla stjärt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0