snabbis igen.

återigen sitter jag här sent, måste sova på stört, men jag lovade några innan jag åkte att uppdatera varje dag :P

Idag va en chilllördag,
Ramona åkte dock till doktorn med Antonia så jag och Franziska va i trädgården med Fabian..
jag har lärt Franziska att sticka och själv har jag broderat lite idag eftersom Ramona kom hem med rutat papper åt mig idag. Ska försöka ta kort på den för jag broderade en blomma, Franziskas namn och ett litet hjärta.

Imorn ska vi grilla fick jag veta. glad<3

Har lagt upp bilderna på datan, så ska se till att få tummen ur det berömda och ladda upp några bilder imorn.

Här är en bild på stickningen som Franziska har gjort idag.



Tänkte på en sak, att lära sig tyska genom att vara i Tyskland, omgiven av tyskar är som ett annat språk än när man lärde sig det i skolan. haha jag typ bryter på tyska när jag använder engelska ord xD

tschüss!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hon är jätte duktig

2009-06-15 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0