uppdatering går på minus. :P

Okej, som dom flesta redan vet så flyttar jag till tyskland på onsdag. nu är det lördag, nästan söndag. Det är ju jättesnart o.O

I onsdags tog Sebbe studenten, det var en massa alkohol sen träffade jag min far en snabbis och käkade (för det hade jag ju absolut inte gjort tillräckligt när va hos Sebbe ;) sen bar det vidare till Harry B James. mys.

Torsdag var det Rickards tur och ta studenten. En jättemysig mottagning hemma hos honom efter ett utspring tyvärr i regn. Som vanligt jobbade jag torsdagkväll på Rebound och i torsdag fick jag vara bossen eftersom Ribban var i London och Tove jobbade med Bruce Springsteen. Det va skojj :)

Igår blev det utgång, vilket inte var planerart. Jag och Frida följde med Nathalie till Treat som stängde ett så när vi promenerat hem till mig så insåg jag att nää kvällen får inte var slut :O så jag smsade några människor bland annat Christoffer, som tillsammans med Jocke nyligen kommit in till stan så jag mötte upp dom så drog vi till sjätte tunnan. Där blev det både öl, whiskey on the rock och lite captain morgan rom (why is the rum gone!?) Så jag va askalas när vi rullade därifrån (tack Christoffer). Det var fantastiskt kul :) Sen var det kul att komma hem också ^^

Idag på vår kära nationaldag har vi gjort reklam för miniteatern. det va fantastiskt kul! Vi gick runt i långa shakespeareklänningar men dom flesta trodde vi var prinsessor och vi fann oss i våran roll det har gjort min dag så otroligt mycket.. Jag lever fortfarande i min lilla värld som prinsessa. Det var helt fantastiskt. Önskar att älskade lilla Rebecca hade fått se mig då. Det hade varit guld värt!

Det va fantastiskt att gå runt sådanna och lyckan steg för varje gång man blev kallad för prinsessa <3

Nu ska ja sova.. det är dags för det. Men från och med att jag sticker till tyskland kommer jag börja uppdatera mig oftare på Bloggen så folk hänger med.

Guten Nacht!
Ihre Freundeine Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0