urrrghhh

Idag har varit en alldeles för varm dag och det märker man på barnens humör också. Dom har gråtit och skrikit så att jag trodde jag skulle bli galen :P
Jag va nog påväg att på solsting idag, det va inte så bra. Men nu har jag druckit ikapp.

Här om dagen såg jag en kollibri. Det va coolt (jag har alltid trott att dom va blåa som i kalles jul xD) men dom ser ut som nån halvful fjäril till färgen xP

Började tänka på min tandkräm jag köpt. Den är typ extra bra och gör dina tänder vitare på 2 veckor (LOL) och kom då att tänka på vad pappa allt tjatade om,
"om du ser en kille med gula tänder och en med vita tänder, vem går du helst fram till för att prata?" Och jag säger samma sak nu som då. Jag bryr mig inte jag tittar inte på tänderna!
Men det är många gånger jag slokat med huvudet och svarat han med vita tänder bara för att det va det Pappa ville höra :P
Han har förövrigt namnsdag idag. Grattis Pappa Leif om du läser denna blogg<3 Juste min bror, Simon, har också namnsdag, han heter ju Leif i mellannamn.
Annars, Farmor kan du säga till Pappa att jag tänkte på honom?

Jag är supertrött. Ska sova ut i veckan. Imorn ska jag också sussa tidigt och torsdag kommer jag få sitta uppe tills Rainer och Ramona kommer hem från 40årsfesten dom ska på. Men dom brukar vara ganska tidiga hem ^^

Jag taggar för London btw. är supersugen!!!

puss och kram och nyp i stjärten :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0