En sjuk dag på jobbet.

Min söta lilla Emma var borta idag så därför hade jag en vikarie. Men det var inte vem som helst, utan Christoffer the one and only (som han idag bestämde att han skulle heta på min telefon ^^) Så idag har vi inte varit 2 lärare på ett ex antal barn, utan det har varit jag som fått leda ett ex antal barn och ett stort barn (bland annat kan någon ha lurat i barnen att börja diskutera huruvida man behöver kläder på sig under en flytväst, och någon kan ha satt igång och lipat mot ett barn och därav startat ett "lipkrig") Jo men visst, det va en bra dag. 
Jag fick med mig massa tårta efter barnkalaset igår så jag hade med mig lite tårta, plus bullar å muffins.. Det kanske var en sockerchock som startade allt?
spekulationerna är många. Men jag kan erkänna att jag skrattade under större delen av lektionerna. 
Som den onskefulla människa jag är utnyttjade jag C lite och tvingade honom vissa bentagen från kanten.. Så kallade hemliga sexuella trakasserier (A) Det skapade stor förvirring i den lilla pågens huvud när jag sa det ^^ 


Nu sitter jag hemma hos Johanna och strax ska vi gå till tunnan. Jag är naturligtvis snygg, som alltid ;) och Johanna har jättekonstiga byxor. Men hon är snygg ändå ;)

På lördag är det fest hos Evfe igen.. Det va typ tre veckor sen sist :O

Om en vecka ska jag på två lägenhetsvisningar. Linda ska ut ur boet :D happy happy happy

I luv jo gajs dats rids <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0