snabbuppdatering och lite sånt jag har på hjärtat kommer imorn ^^

Förra lördagen vare röj hos Evfe, det va najs. Jag fick dit Johan, stor eloge till att han faktiskt vågade sig tillbaka efter det faktumet att jag låste in honom sist xD haha, jaja.
Söndagen efter det var chilldag/kväll på hög nivå, Jag Evfe, Charlie och Martin chillade md film tills Martin drog å då var vi bara tre kvar.
I Måndags kom jag hem och var allmänt opepp på att städa. Började dock städa och sen frågar Malin om jag vill komma dit på pizzabak, jaaa sa jag och åkte till huddinge. Där blev det pizzabak för hela slanten, och lite pictionary. Frida och Malin vann, men mitt och Johannes teamwork ägde :D
"Danmark" var headlinen och innan Johannes hann dra många streck så skrek jag ÖL. Haha klockrent..
Sen ritade jag dessutom världens snyggaste piggsvin ^^ naajs.
Tisdag och onsdag va slappdagar. Torsdag skulle jag fixa mitt leg. Men nej. Anton fick inte intyga att jag va jag. jävla nordea.
Fredag var fin, jag och pappa skulle då fixa mitt leg, men naturligtvis tappade jag mitt personbevis på vägen -,- mummel mummel. Men nu har jag beställt personbevis och släktbevis och när dom kommer ska jag gå till nordea med pappa på dirren ^^
Jag känner mig handikappad utan giltigt leg. buhu.. Jag fick inte komma in på Harry B James eftersom mitt leg var utgånget. kul när man köat en timme på torsdagkvällen -.-

Under fredagen åkte jag på tårtkalas, sen åt vi god middag på en restaurang i tyresö. Detta eftersom Sara fyllde 18!! Efter det åkte folk till krogen utom jag Anton och Bubbe som drog hem å kollade på film. ^^

I lördags var jag och hälsade på mina kusiner och sen bar det av till Linn för att ha tjejkväll med Minna och Linn.

Nu under söndagen har jag slöat, åkt hem från upplands väsby och haft tvättstuga (feeeett tråkigt)
Nu ska jag sova eftersom Jobbet drar igång igen imorn :P 

:-* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0