sömnlös trötter?

hur kan jag var trött men ändå inte sömna? INTE logiskt.

Jag har kollat igenom typ hela första säsongen av en ängels tålamod, Petter Settman är söt. och jag älskar att Gabriel (Settman) och Ludde kollar på Ronny och Ragge, lätt min humor ^^

dom senaste nätterna har jag somnat till ett avsnitt av serien, men inatt kan jag inte sova, oavsett om jag låter avsnitten gå eller om jag stänger av och ligger i mörker.. LEDSEN


btw alla.. jag tänkte starta en blogg som ska handla om film, teater och skådisar.. nån som har ett förslag på namn?

I can has loveness for u alls.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jaa, jag vet. Men jag minns inte om jag rökte eller inte ^^



<3

2009-03-26 @ 09:51:07
Postat av: Jessi

Check my blog, biatch.

2009-03-27 @ 12:34:08
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0